آنتی ویروس دکتر وب اندروید Dr.Web Anti-virus

تبلیغات

آنتی ویروس دکتر وب اندروید Dr.Web Anti-virus

یکی از بهترین ، قدرتمندترین و معروف ترین نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل از جمله آندروید ، آیفون ، ویندوز ، مک و غیره منتشر شده است و با دارا بودن سرعت و قدرت بالا در شناسایی و حذف ویروس ها و بد افزارها در زمره ی بهترین آنتی ویروس های جهان قرار دارد. امروز جدیدترین نسخه ی Dr.Web Anti-virus را برای اندروید قرار داده ایم که با نصب آن برروی اسمارت فون خود می توانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید و در هنگام استفاده از اینترنت خیالتان از بابت فاش نشدن حریم خصوصی راحت باشد.

آموزش در ادامه مطلب



برچسب ها : ,,,,,,

نرم افزار امنیتی اندروید Security – Premier

یک نرم افزار قدرتمند و پرطرفدار در زمینه ی اپلیکیشن های امنیتی و آنتی ویروس از گروه برنامه نویسی Webroot مخصوص سیستم عامل هوشمند اندروید می باشد که با هدف محافظت از دستگاه شما در مقابل برنامه های مخرب، تهدیدات اینترنتی و جلوگیری از وارد شدن آسیب طراحی گردیده است و با نصب آن برروی دیوایس خود می توانید گامی اساسی را در زمینه ی افزایش امنیت بردارید! این نرم افزار امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید براحتی گوشیتان را از برنامه های ویروسی و مخرب پاک سازید و در صورت مفقود شدن دستگاه آن را از راه دور کنترل کنید و فرآیندهایی همچون حذف اطلاعات و یا قفل کردن را برروی آن اعمال نمایید.



برچسب ها : ,,,

آنتی ویروس اوریا برای اندروید Avira Free Android Security

یکی از بهترین و محبوب ترین کمپانی ساخت برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای انواع سیستم عامل می باشد که اپلیکیشن خود را با نام Avira Free Android Security برای اندروید منتشر کرده است و امنیت را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهد آورد. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید از حریم خصوصی خود در برابر جاسوس افزارها محافظت کنید و امنیت گوشی خود را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید .

با نصب بودن این آنتی ویروس برروی موبایل شما می توانید هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشیتان از طریق سایت Avira کنترل اسمارت فون خود را در دست بگیرید !



برچسب ها : ,,,,,

آنتی ویروس قدرتمند اندروید Lookout Security & Antivirus

یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی گوشی خود می توانید علاوه بر افزایش امنیت اسمارت فون خود از امکان آن نظیر بکاپ گیری از فایل ها و تماس ها و پیدا کردن گوشی گم شده استفاده کنید.

اگر به دنبال یک آنتی ویروس کامل و رایگان هستید تا امنیت اسمارت فون خود را بالا ببرید Lookout Security & Antivirus را به شما پیشنهاد میکنیم و جدیدترین نسخه ی آن را می توانید به صورت رایگان دریافت کنید.



برچسب ها : ,,,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.